Google keresési keresőoptimalizálás trendek
augusztus 14th, 2015 by adminOnline célpiac kutatás és analízis
Az online marketing kampány tervezés első lépése a célpiac meghatározása. Ki az, akinek értékesíteni szeretnél? Kit érdekelhet? Hogyan alakul az érdeklődés adott terméknél vagy szolgáltatásnál? Ehhez fel kell mérned ki lehet a potenciális vásárlód. Hol laknak? Mennyit keresnek? Van családjuk? Mi jellemző rájuk?
Google keresési keresőoptimalizálás trendek
A kereslet vizsgálatára nagyszerű eszköz a Google keresési trendek. Az alábbi link megnyitása után rákereshetsz kifejezésekre és a Google megmutatja miként alakul a kereslet. Érdekes összehasonlítás az iPad és a notebook, vagy laptop kereslete. Azt látjuk, hogy az iPad megjelenésével gyengül a notebook és a laptop kereslete és erősödik az iPad. A trendekkel azonnal értékes információt kapsz, hogy mekkora a kereslet az adott kulcsszavakra, vagy termékekre.
http://www.google.hu/insights/search/
Google kulcsszókiválasztó eszköz
A keresletet felmérheted a Google kulcsszókiválasztó eszközzel is. A rendszer az adott kulcsszavakra keresve megmondja mekkora az átlagos havi keresés száma és a kattintás alapú hirdetések költsége a kulcsszavakra. Ezzel látni fogod, hogy van-e akkora kereslet a termékre amiért érdemes dolgozni. Fontos információ még a “Verseny”
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
keresőoptimalizálás
keresőoptimalizálás
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
Trackback from your own site.
No Responses to “Google keresési keresőoptimalizálás trendek”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.