CRM rendszerrel könyebb az üzletmenet

Posted on február 10th, 2015 február 10th, 2015 by admin

Képernyőfotó 2015-02-11 - 14.17.50Az értékesítést néha kis dolgok könnyíthetik meg. Egy gondosan feljegyzett kérdés, egy el nem felejtett visszahívás, egy időben megválaszolt érdeklődő levél vagy panasz esetén egy teljes körű tájékoztatás. Azonban egy olyan irodában, ahol a call centeres kollégák jegyzettömbökre írják fel a jövőbeni feladatokat, ahol a számítógépes szoftver csak a termékekről ad teljes körű leírást ezek a fontos dolgok könnyen elveszhetnek. Valószínűleg sok értékes ügyfél került így már látáskörön kívül. Rengeteg el nem adott termék mutathatja, hogy változtatni kell. Egy CRM rendszer képes arra, hogy ezek a kicsi, ám hasznos információk a vevőkhöz rendelve azonnal láthatóvá váljanak egy újabb megkeresés alkalmával. A CRM rendszer nem az eladandó termékek gyűjtőhelye, hanem igazán vevőközpontú szoftver. Olyan, ami képes rendszerezni a teendőket, nyilvántartani a megkereséseket, az értékesítéseket és a reklamációkat is. Segítségével nem lesz több elfeledett ügyfél, nem lesz több időn túli visszahívás! A szoftverrel növelheti bevételeit, megsokszorozhatja forgalmát és munkatársai is könnyebben dolgozhatnak majd!

Tags , ,
Categories crm rendszer
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Trackback from your own site.

No Responses to “CRM rendszerrel könyebb az üzletmenet”

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.